Кузовне олово Monch Pb74Sn25Sb1 Німеччина 1кг
1 999 ₴/кг
- Готово до відправки
- Код: M_Pb74Sn25Sb1
+380 (99) 721-57-71
Viber- +380 (96) 955-23-19
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Pb74Sn25Sb1
Спеціальний Припій для пайки кузова автомобіля MONCH Німеччина 1кг (Pb74Sn25Sb1)
Підходить для професійних паяльних паст Wurth, Felder
Переваги лудіння і пайки кузова
- Припій тримається на поверхні краще шпаклівки. Міцність на розрив (сила, необхідна, щоб відокремити припій від металу, на який він нанесений) становить 423 бару. Це дуже високий показник.
- Навіть товстий шар припою не дає усадки, на відміну від шпаклівки.
- Припій має кращу еластичність і міцність, ніж автомобільні шпаклівки. Свинець добре гнеться разом з металом, на який він нанесений, тому не тріскається.
- Припій не потріскається і не відшаруватися при ударі, як це буває зі шпаклівкою.
- Припій є водонепроникним. Шпаклівку ж не можна назвати повністю водонепроникною.
- Припій може витримувати високі температури, тому може застосовуватися при ремонті і подальшому нанесення порошкової фарби.
- Ще однією великою перевагою припою над шпаклівкою є те, що не варто турбуватися про час його затвердіння. Можна додавати додатковий припій прямо на вже нанесений шар. Потрібно тільки розігріти поверхню і новий припій і додати його. Не потрібно повністю розплавляти вже нанесений шар.
Види припоїв для ремонту кузова
- Існують різні типи припоїв. Для ремонту кузова частіше застосовуються м'які (легкоплавкі) припої. Вони продаються у вигляді стрижнів, довжиною 45 см, різної товщини. В цілому, вони класифікуються як припої з вмістом свинцю і без вмісту свинцю (lead free). Перший тип припою застосовувався багато років із-за його легкості використання. Проте він був заборонений в деяких країнах для застосування в масовому виробництві, внаслідок шкоди здоров'ю і навколишньому середовищу. Однак, свинцевий припій, як і раніше використовується приватними особами і його можна зустріти в продажу. Багато майстри воліють використовувати саме свинцевий припій.
- На припої вказується співвідношення його компонентів (олова, свинцю). Традиційний припій для кузова складається з 30% олова і 70% свинцю. Може міститись додатковий компонент, наприклад, 74% свинцю, 25% олова і 1% сурми. Свинець небезпечний для здоров'я. Щоб його застосовувати, потрібні засоби захисту, і потрібно враховувати заходи безпеки. Однак його легше використовувати. Він довше залишається м'яким після нагріву (у діапазоні від 180 до 260 градусів за Цельсієм). Це полегшує його нанесення і розрівнювання. Цей припій легко наноситься на вертикальні і горизонтальні поверхні. Після затвердіння свинцевого припою, його не рекомендується обробляти шліфувальною машинкою, так як утворюється дуже токсична пил. Так, його зазвичай обробляють спеціальним кузовним напилком, а на завершальній стадії бруском з грубозернистим шліфувальним папером вручну. Якщо все ж застосовуєте шліфувальну машинку, то потрібно використовувати тільки великий абразив, щоб не було суспензії з дрібного пилу. Залишки свинцю після шліфування потрібно відразу утилізувати.
- Припій може мати різне співвідношення свинцю і олова (70/30, 60/40 або 50/50). Припій з більш низьким вмістом свинцю використовується при ремонті кузова, але має низький діапазон пластичності (від 183ºC до 188ºC), тому його складніше використовувати. Припої з таким співвідношенням зазвичай застосовують на горизонтальних поверхнях, так як вони швидко стають рідкими і можуть стікати. Прилипання у всіх свинцевих припоїв приблизно однакове і залежить від правильності підготовки поверхні.
- Як альтернатива припою зі свинцем був розроблений більш безпечний припій без вмісту свинцю. У всіх припоях без вмісту свинцю, олово є головним компонентом. Іншим компонентом може бути срібло, мідь, індій або вісмут. Більшість припоїв без свинцю мають більш високу або низьку точку плавлення, ніж у свинцевого припою. Для ремонту кузова найбільш поширений припій без свинцю, що складається з олова та срібла (94% олова і 6% срібла або 96% олова і 4% срібла). Він має більш високу вартість. Припій без свинцю приблизно дорівнює за характеристиками традиційному припою зі свинцем із співвідношенням 50/50 (свинець/олово). Такий припій має більш високу точку плавлення (221°C). Після нагріву, він залишається у м'якому стані менш тривалий час, ніж свинцевий припій, що ускладнює його вирівнювання. При застиганні виходить більш твердим і крихким. Його складніше обробляти напилком. Перевага в тому, що його можна обробляти шліфувальною машинкою, так як він не утворює токсичного пилу. Хоча, не потрібно забувати про респіратор. Додатковою перевагою припою без свинцю є більш висока міцність на розрив.
- Припой, який застосовується в електроніці, зазвичай складається з 60% олова і 40% свинцю. Він може містити флюс в центрі. Флюс з каніфоллю, часто використовуваний з таким припоєм, не сприяє адгезії до сталі, а флюс з кислотою може діяти добре. Такий припій краще застосовувати тільки для пайки маленьких отворів, так як його діапазон пластичності дуже маленький.
- Для роботи з кузовами з алюмінію використовується інший тип припою (з вмістом олова і цинку).
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Forch |
Країна виробник | Німеччина |
Тип припою за температурою плавлення | Легкоплавкий |
Тип припою | Свинцево-олов'яні сплави, як у чистому вигляді, так і з присадкою сурми, кадмію, срібла |
Вага упаковки | 1 кг |
Гарантійний термін | 12 міс |
Інформація для замовлення
- Ціна: 1 999 ₴/кг